Honda Civic Forums banner
141 - 160 of 267 Posts
Obecnie trwa akcja serwisowa dotycząca paska rozrządu dla modelu 1.0 Civic. W zależności od stanu, zostaną wymienione następujące elementy. Poziom 1 = nowy pasek rozrządu. Poziom 2 - pasek rozrządu i inne części, które wyglądają na uszkodzone. Poziom 3 - nowy silnik. Sam Honda Durham ma 500 pojazdów na liście do naprawy. Sprawdź teraz swój numer VIN na stronie internetowej i możesz zaoszczędzić £££ na przeglądzie przy 75 000 milach.
 
Tylko samochody w określonym zakresie numerów VIN mają bezpłatną wymianę pasków. Pojazdy spoza tego zakresu, które mają flagę wezwania do aktualizacji produktu - 1.0l fk6 & fc9 misfire and piston, otrzymują jedynie aktualizację oprogramowania.

Obecny koszt wymiany paska rozrządu w kąpieli olejowej wynosi 1095 funtów. Z dodatkowymi kosztami serwisowymi (płyny, filtry, świece itp.) koszt wynosi około 2 tys. funtów. Przed obniżką ceny paska rozrządu w kąpieli olejowej było to bliżej 3 tys. funtów.
 
Otrzymałem pismo w sprawie akcji serwisowej dotyczącej paska rozrządu w pięcioletnim 1.0 Civic. Czy to oznacza, że na pewno zostanie on wymieniony u dealera Hondy, czy też oznacza to, że najpierw sprawdzą pasek, aby zobaczyć, czy wymaga wymiany? Jest to oczywiście ważne, ponieważ spodziewam się dużego rachunku za jego wymianę w wieku sześciu lat.
 
Otrzymałem pismo w sprawie akcji serwisowej dotyczącej paska rozrządu w pięcioletnim Civic 1.0. Czy to oznacza, że na pewno zostanie on wymieniony u dealera Hondy, czy też oznacza to, że najpierw sprawdzą pasek, aby sprawdzić, czy wymaga wymiany? Jest to oczywiście ważne, ponieważ spodziewam się dużego rachunku za jego wymianę w wieku sześciu lat.
Jaki był dokładny szczegół akcji serwisowej?

„Aktualizacja produktu - 1.0l fk6 i fc9 misfire i tłok” to tylko aktualizacja oprogramowania.
 
Dostałem dwa listy. Pasek rozrządu Pud (6NK) i wypadanie zapłonów Pud (6NE). W liście dotyczącym paska rozrządu stwierdzono: „wymienią pasek rozrządu i koło pasowe na części z przeciwdziałaniami, aby wyeliminować ryzyko przyszłej awarii”.
 
Jest zarezerwowane na serwis i przegląd techniczny w przyszłym tygodniu. Mam również przedłużoną gwarancję Hondy. Recepcjonistka powiedziała, że zrobią akcję serwisową w tym samym czasie, ale wątpię, czy zrobią całą tę pracę w jeden dzień. Podejrzewam, że będę musiał to kiedyś zanieść z powrotem, zakładając, że zostanie to zrobione za darmo.
 
Jest zarezerwowany na serwis i przegląd techniczny w przyszłym tygodniu. Mam również przedłużoną gwarancję Hondy. Recepcjonistka powiedziała, że zrobią prace związane z akcją serwisową w tym samym czasie, ale wątpię, czy zrobią całą tę pracę w jeden dzień. Podejrzewam, że będę musiał go kiedyś w przyszłości zabrać z powrotem, zakładając, że zostanie to zrobione za darmo.
Tak, tego się spodziewam.

Skontaktuj się z dealerem, aby zadać pytanie.
 
Otrzymałem dwa listy. Pasek rozrządu Pud (6NK) i wypadanie zapłonu Pud (6NE). W liście dotyczącym paska rozrządu stwierdzono: „wymienią pasek rozrządu i koło pasowe na części z przeciwdziałaniami, aby wyeliminować ryzyko przyszłej awarii”.
Otrzymałem te same 2 listy w zeszłym tygodniu, dealer składa zapytania do Honda UK, stwierdza, że 6NE zostało wykonane podczas mojego ostatniego z 5 przeglądów w ramach planu w listopadzie 23 r., jednak 6NK nie jest wyświetlane po sprawdzeniu numeru VIN w bazie danych, zapytania w toku. List jest jasny, BEZPŁATNA wymiana paska!! 68 płyta 21 tys. km, pełna historia serwisowa Hondy. Oczekuję na odpowiedź, trzymam kciuki
 
Miałem list aktualizacji produktu dotyczący aktualizacji oprogramowania dotyczącej wypadania zapłonu silnika i podczas dzisiejszej rezerwacji powiedziano mi również, że pasek rozrządu musi zostać wymieniony w ramach kolejnego wezwania do serwisu, a sprawdzając numer VIN online, widzę, że rzeczywiście tak jest. Nie otrzymałem jeszcze listu w sprawie paska rozrządu. Salon będzie go potrzebował na tydzień i zaoferował samochód zastępczy. Mam nadzieję, że nie będzie żadnych problemów przed 5 lutego, kiedy to zostanie zarezerwowany na prace... wtedy będą szczęśliwe dni, ponieważ i tak prawdopodobnie będzie wymagał wymiany w ciągu najbliższych kilku przeglądów.
 
Po tym, jak samochód był u mechanika z powodu wypadania zapłonów i aktualizacji oprogramowania tłoka, otrzymałem właśnie list z wezwaniem do serwisu w związku z akcją serwisową 6NK (pasek rozrządu).

Rozmawiałem z Hondą i mój samochód nie ma żadnych wezwań do serwisu w systemie. Honda Stoke otrzymała informację od Hondy, że powiadomienie 6NK zostało wysłane do klientów nieprawidłowo i wielu klientów spoza "objętego" zakresu numerów VIN otrzymało nieprawidłowe powiadomienie o akcji serwisowej.

Najwyraźniej Honda współpracuje ze swoim partnerem pocztowym, aby zrozumieć, co poszło nie tak. Powiedziano mi, żebym czekał na dalsze szczegóły (prawdopodobnie listownie).

Nadal jestem zainteresowany zrozumieniem, co, jeśli w ogóle, Honda zmieniła w późniejszych samochodach, aby naprawić problem z mokrym paskiem... Jestem przekonany, że różnice w poszczególnych latach są znikome lub żadne.
 
Po tym, jak samochód był u mnie z powodu wypadania zapłonów i aktualizacji oprogramowania tłoków, właśnie otrzymałem list z wezwaniem do serwisu w związku z akcją serwisową 6NK (pasek rozrządu).

Rozmawiałem z Hondą i mój samochód pokazuje 0 wezwań do serwisu w systemie. Honda Stoke otrzymała informację od Hondy, że powiadomienie 6NK zostało wysłane do klientów nieprawidłowo, a wielu klientów spoza "objętego" zakresem numerów VIN otrzymało nieprawidłowo powiadomienie o wezwaniu do serwisu.

Najwyraźniej Honda współpracuje ze swoim partnerem pocztowym, aby zrozumieć, co poszło nie tak. Powiedziano mi, żebym czekał na dalsze szczegóły (prawdopodobnie listownie).

Nadal jestem zainteresowany zrozumieniem, co, jeśli w ogóle, Honda zmieniła w późniejszych samochodach, aby naprawić problem z mokrym paskiem... Jestem przekonany, że różnic w ciągu wszystkich lat jest niewiele lub wcale.
Jeśli nie ma różnicy, to biorąc pod uwagę wielkość i wymagania zasobów, aby zrealizować wymianę paska rozrządu, zastanawiam się, czy planują po prostu rozłożyć ją w czasie w oparciu o to, kiedy samochód został wyprodukowany, aby skierować ją do tych, którzy najprawdopodobniej jako pierwsi doświadczą awarii, lub biorąc pod uwagę wykonane usługi + przebieg pojazdów (ale wydaje się to zbyt dużym wysiłkiem).
 
Jeśli nie ma różnicy, to biorąc pod uwagę wielkość i wymagania zasobowe związane z wymianą paska rozrządu, zastanawiam się, czy planują po prostu rozłożyć ją w czasie w oparciu o to, kiedy samochód został wyprodukowany, aby skierować ją do tych, którzy najprawdopodobniej doświadczą awarii jako pierwsi, lub biorąc pod uwagę wykonane usługi + przebieg pojazdów (ale wydaje się to zbyt dużym wysiłkiem).
Początkowo zakładałem, że tak może być. Teraz, gdy mówią ludziom, że otrzymali list z wezwaniem do serwisu przez pomyłkę, nie wyobrażam sobie, żeby wycofali się za 6 miesięcy, ponieważ będzie to wyglądało dość słabo (wezwanie do serwisu, brak wezwania do serwisu, wezwanie do serwisu)... Zostało mi tylko 12 miesięcy do mojej 6. rocznicy.
 
Początkowo zakładałem, że tak może być. Teraz mówią ludziom, że otrzymali list z wezwaniem do serwisu przez pomyłkę. Nie wyobrażam sobie, żeby wycofali się za 6 miesięcy, bo będzie to wyglądało dość słabo (wezwanie do serwisu, brak wezwania do serwisu, wezwanie do serwisu)... Zostało mi tylko 12 miesięcy do 6-lecia.
Biorąc to pod uwagę, Twój jest tylko o około 6 miesięcy nowszy niż mój - zgadzam się, że wydanie zawiadomienia o wezwaniu do serwisu, jego cofnięcie, a następnie ponowne wydanie byłoby słabym posunięciem.

Co jest napisane @ Wezwania do serwisu i aktualizacje dla Twojego numeru VIN?

Mam:
W Twoim pojeździe występuje nierozwiązane wezwanie do serwisu/aktualizacja:
  • 1.0l brakujące zęby paska rozrządu
  • 1.0l brakujące zęby paska rozrządu
  • Aktualizacja produktu - 1.0l fk6 i fc9 wypadanie zapłonu i tłok

O ile nie było szczególnie złej partii pasków i mam pewność, że inne partie wytrzymają regularny interwał serwisowy.

Spodziewam się w połowie, że zabiorę to do serwisu i że zmienią zdanie i powiedzą, że teraz to nie dotyczy, mimo że już to potwierdzili...
Mam również na piśmie, że wymienią go bezpłatnie, niezależnie od jego aktualnego stanu.
 
Opierając się na tym, że Twój jest tylko około 6 miesięcy nowszy niż mój - zgadzam się, że wydanie powiadomienia o wycofaniu, jego cofnięcie, a następnie ponowne wydanie byłoby słabym posunięciem.

Co mówi @ Powiadomienia o wycofaniu i aktualizacje dla Twojego numeru VIN?

Ja mam:
W Twoim pojeździe jest nierozwiązane wezwanie do serwisu/aktualizacja:
  • 1.0l brakujące zęby paska rozrządu
  • 1.0l brakujące zęby paska rozrządu
  • Aktualizacja produktu - 1.0l fk6 i fc9 wypadanie zapłonu i tłok

O ile nie było szczególnie złej partii pasków i masz pewność, że inne partie wytrzymają regularny interwał serwisowy.

Spodziewam się w połowie, że zabiorę go do serwisu i że zmienią zdanie i powiedzą, że teraz nie ma to wpływu, mimo że już to potwierdzili...
Mam również na piśmie, że wymienią go bezpłatnie, niezależnie od jego aktualnego stanu.
Tylko ostatni z Twojej listy (aktualizacja produktu). Aktualizacja została wykonana 29. i od tego czasu zniknęła ze strony Hondy. Kiedy zarejestrowano Twój samochód? Mój został zarejestrowany w grudniu 2018 r. i odebrany 2 stycznia 2019 r.

Z tego, co widziałem, awaria paska wydaje się dotyczyć wszystkich samochodów w każdym wieku, a nie tylko tych wczesnych.
 
Tylko ostatni z Twojej listy (aktualizacja produktu). Aktualizacja została przeprowadzona 29. i od tego czasu zniknęła ze strony Hondy. Kiedy zarejestrowano Twój samochód? Mój został zarejestrowany w grudniu 2018 r. i odebrany 2 stycznia 2019 r.

Z tego, co widziałem, awaria paska wydaje się dotyczyć wszystkich samochodów w każdym wieku, a nie tylko tych wczesnych.
Sierpień 2018 dla mojego, więc tylko 5-6 miesięcy wcześniej.
 
Mój samochód to 1.0 z 2019 roku i pasek rozrządu się zerwał bez wcześniejszego ostrzeżenia, 5000 mil na liczniku, 4 lata pełnej historii serwisowej Hondy. Czy uważasz, że powinienem skontaktować się z Hondą i sprawdzić, czy to ich problem? Z pewnością tak stary samochód nie powinien mieć takiego problemu. Sprawdziłem wezwania do serwisu i pokazuje FK6 i FC9? Proszę o pomoc.
 
141 - 160 of 267 Posts