Honda Civic Forums banner

Wymiana paska rozrządu 10. generacji

124K views 266 replies 68 participants last post by  Sham  
#1 ·
Cześć,

mam Civica z 67 roku, który przejechał zaledwie około 23000 mil. Właśnie oddałem go na przegląd i MOT i zostałem ostrzeżony, że w przyszłym roku będę miał rachunek na 1600 funtów oprócz serwisu za wymianę paska rozrządu. Szukając w Internecie, widzę miejsca, w których piszą, że pasek powinien wytrzymać cały okres eksploatacji silnika. Czy jestem oszukiwany? Jeśli naprawdę trzeba to zrobić, czy lepiej zaufać głównemu dealerowi, czy znaleźć miejsce za mniej niż 1600 funtów?

Dzięki z góry za wszelkie rady.

Si
 
#3 · (Edited)
Myślę, że Honda zaleca wymianę pasków co 5 lat lub 75 000 mil, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Jeśli tego nie zrobisz i zawiedzie, generalnie "niszczy" silnik, w przypadku silnika kolizyjnego; niedawno pojawił się tutaj post o jednym, który zawiódł. Według strony internetowej Hondy website koszt wymiany wynosi 1599 funtów, ale wierzę, że niedawno wzrósł z ~1000 funtów.

Czy jesteś oszukiwany? Zakładając, że Honda nie zmieniła swoich wymagań dotyczących wymiany paska od czasu zakupu pojazdu, prawdopodobnie nie. Biorąc pod uwagę, że pasek jest elementem serwisowym i kosztuje 1,6 tys. funtów, zdecydowanie.

Jeśli byłbym właścicielem jednego, myślę, że chciałbym go wymienić, chociaż słyszałem pogłoski, że stacje benzynowe mają znaczną ich liczbę, które mają 4 lata / mają ~65k-70k na liczniku.
 
#4 ·
Wczoraj zerwał mi się pasek rozrządu na zewnętrznym pasie autostrady M1, bez pobocza. Szczęście, że wciąż żyję. Teraz jestem u dealera Hondy, który wykonuje testy diagnostyczne. 54000 mil na moim samochodzie. Bardzo rozczarowany. Bardzo zaniepokojony, że mogło to spowodować ogromne uszkodzenia. Czy ktoś wie, czy na przykład uszkodziło to zawory?
 
#26 ·
Wczoraj zerwał mi się pasek rozrządu na zewnętrznym pasie autostrady M1, bez pobocza. Szczęście, że wciąż żyję. Teraz jestem u dealera Hondy, który przeprowadza diagnostykę. 54 000 mil na moim samochodzie. Bardzo rozczarowany. Bardzo zaniepokojony, że mogło to spowodować ogromne uszkodzenia. Czy ktoś wie, czy na przykład uszkodziło to zawory?
Cześć,

To samo przydarzyło się mnie, ale byłem na poboczu M25, bez pobocza! Obecnie składam reklamację w Hondzie, ponieważ naprawy mojego samochodu wyniosły 15 500 funtów! Mój samochód miał prawie 6 lat i 60 000 mil przebiegu. Powiedziano mi w salonie Hondy, że powinien zostać wymieniony, gdy będzie miał 6 lat lub 75 000 mil. Umówiłem się na jego wymianę w terminie, który mi podali, po przeglądzie.
 
#5 · (Edited)
Gumowy pasek rozrządu 1 litr 10G Civic, a nie łańcuch, pracuje w oleju i jest znanym słabym punktem. Rachunek za wymianę samego paska wynosi około 1350 funtów w porównaniu do około 375 funtów za wymianę łańcucha 1,5 l. Serwis 1 l w 6. roku może kosztować 2 tys. funtów ze wszystkimi potrzebnymi pracami. Sporo z nich uległo awarii i, jak zamieściłeś, powoduje wystarczające uszkodzenia, aby skreślić silnik.

Inne posty :

Mój pasek rozrządu właśnie pękł przy przebiegu 55000 mil, powodując trwałe uszkodzenia. Samochód jest z 2017 roku z pełną historią serwisową.....
Dalszy ciąg :

Tak, jest u dealera. Musimy zapłacić opłatę diagnostyczną plus opłatę za wyjęcie i rozebranie silnika oraz zbadanie usterki. Honda czeka na raport inżyniera przed podjęciem decyzji, czy pokryć koszty naprawy/wymiany silnika. Firma gwarancyjna przyjmuje takie samo stanowisko. Rachunek może wynieść 6 tys. funtów+. Wściekły, ponieważ samochód był tylko 8 tygodni poza gwarancją producenta....
Inny :

Pasek rozrządu pękł, czy ktoś zna dobre warsztaty naprawy silników w Liverpool, Knowsley, Prescot i okolicach, dzięki
Dalszy ciąg :

Dzięki, zaoferowano za to 6 tys. funtów, tak jak jest, lub 4 tys. funtów za naprawę, ale nie wiem, co robić
Kilka więcej, ale przepraszam, że przynoszę złe wieści.
 
#6 ·
1-litrowy gumowy pasek rozrządu 10G Civic, a nie łańcuch, pracuje w oleju i jest znanym słabym punktem. Rachunek za wymianę samego paska wynosi około 1350 funtów, w porównaniu do około 375 funtów za wymianę łańcucha 1,5 l. Serwis 6-letni 1L może kosztować 2 tys. funtów ze wszystkimi potrzebnymi pracami. Kilka z nich uległo awarii i, jak zamieściłeś, powoduje wystarczające uszkodzenia, aby skreślić silnik.

Inne posty :



Follow up :



Another :



Follow up :



Kilka więcej, ale przepraszam, że przynoszę złe wieści.
1-litrowy gumowy pasek rozrządu 10G Civic, a nie łańcuch, pracuje w oleju i jest znanym słabym punktem. Rachunek za wymianę samego paska wynosi około 1350 funtów, w porównaniu do około 375 funtów za wymianę łańcucha 1,5 l. Serwis 6-letni 1L może kosztować 2 tys. funtów ze wszystkimi potrzebnymi pracami. Kilka z nich uległo awarii i, jak zamieściłeś, powoduje wystarczające uszkodzenia, aby skreślić silnik.

Inne posty :



Follow up :



Another :



Follow up :



Kilka więcej, ale przepraszam, że przynoszę złe wieści.
Dziękuję za odpowiedź. Myślę, że samochód jest wart tylko około 7 tys. funtów. Zerwanie paska rozrządu mogło go skreślić. Myślę, że pasek rozrządu powinien być wymieniany przy 65000 (zgodnie z harmonogramem przeglądów), więc mój nie powinien się zerwać. Skontaktowałem się z Honda UK i mam teraz numer reklamacji/referencyjny, więc mam nadzieję, że pokryją część kosztów. Ale ten incydent zniszczył moje zaufanie do Hondy. 1600 funtów to koszt samej wymiany paska, co jest śmieszne. Chyba powinniśmy uznać się za szczęśliwych, że wciąż żyjemy po awarii na zewnętrznym pasie M1
 
#8 ·
Na szczęście dla mnie ruch był niewielki z powodu poważnego wypadku 2 mile wcześniej. Ciężarówka przebiła się przez barierę centralną w pobliżu Watford Gap Services (co zadziwiające, nikt nie odniósł poważnych obrażeń). Udało mi się zjechać samochodem na wewnętrzny pas, włączyć światła awaryjne i przenieść moją rodzinę przez barierę do sterty jeżyn, błota i gałęzi. Co powinienem był zrobić, gdybym nie mógł zjechać samochodem na wewnętrzny pas przed zatrzymaniem?
 
#11 ·
Ktokolwiek zdecydował się na przejście na inteligentne autostrady, powinien zostać zamknięty.

Najwyraźniej systemy, które wykrywają stojący pojazd, często psują się na wiele godzin. Wtedy dostajesz głupią radę: 'jeśli się zepsujesz, jedź do następnego zatoczki' .... yyy !!!!!

Z pewnością najbardziej logicznym i najbezpieczniejszym posunięciem jest posiadanie wewnętrznego pasa jako pobocza, a następnie, gdy ruch zwalnia do pełzania, otwarcie wewnętrznego pasa. Posiadanie aktywnego wewnętrznego pasa, gdy możliwe jest 70 mil na godzinę, a kierowcy piszą SMS-y i tym podobne, jest szaleństwem.

Koniec narzekania.
 
#13 ·
Dostałem Civica z powrotem w zeszłym tygodniu z zupełnie nowym silnikiem opłaconym przez Hondę po zerwaniu paska rozrządu. Jestem więc pod wrażeniem ich gestu dobrej woli, ale 2 dni później zapaliła się kontrolka silnika. Po diagnozie u dealera Hondy. Teraz katalizator działa poniżej progu i Honda za to nie zapłaci, ponieważ jest to część układu wydechowego. Koszt dla mnie 2300 funtów za nowy katalizator. Po prostu nie mogę uwierzyć w ceny części Hondy!!! Samochód ma 5 lat, przecież katalizator powinien wytrzymać dłużej. Problem z paskiem rozrządu musi być powiązany i wzięli za to odpowiedzialność. Cała saga trwa już ponad miesiąc. Drogo i frustrująco!!!!
 
#200 ·
Dostałem Civica z powrotem w zeszłym tygodniu z zupełnie nowym silnikiem opłaconym przez Hondę po zerwaniu paska rozrządu. Jestem więc pod wrażeniem ich gestu dobrej woli, ale 2 dni później zapaliła się kontrolka silnika. Po diagnozie u dealera Hondy. Teraz katalizator działa poniżej progu i Honda za to nie zapłaci, ponieważ jest to część układu wydechowego. Koszt dla mnie 2300 funtów za nowy katalizator.
Po prostu nie mogę uwierzyć w ceny części Hondy!!! Samochód ma 5 lat, przecież katalizator powinien wytrzymać dłużej niż to. Problem z paskiem rozrządu musi być z tym związany i wzięli za to odpowiedzialność. Cała saga trwa już ponad miesiąc. Drogo i frustrująco!!!!
Cześć,
Jak udało Ci się nakłonić Hondę do wymiany silnika??? Mój civic z 2017 roku zepsuł się 2 dni temu i myślę, że silnik wymaga wymiany. Nie jestem pewien, czy go dla mnie wymienią😭
 
#18 ·
Honda zaprzestała produkcji silnika o pojemności 1 litra z mechanizmem rozrządu napędzanym paskiem mokrym. Myślę, że zastąpili go bez problemu, ponieważ pasek pękł przy 50000 milach (zbyt wcześnie) i obawiają się wezwania do naprawy tej wadliwej konstrukcji. Peugeot i Ford mają podobne silniki i mają z nimi problemy.
 
#29 ·
Honda zaprzestała produkcji silnika o pojemności 1 litra z mechanizmem rozrządu napędzanym paskiem mokrym. Myślę, że wymienili go bez zbędnego zamieszania, ponieważ pasek pękł przy 50 000 milach (za wcześnie) i obawiają się wezwania do serwisu z powodu tej wadliwej konstrukcji. Peugeot i Ford mają podobne silniki i mają z nimi problemy.
Też miałem wymieniony silnik, siedzę w swoim samochodzie 4 miesiące później z ponownie zapaloną kontrolką silnika, wiem doskonale, że ma to coś wspólnego z nowym paskiem, który założyli.
 
#20 ·
Kontrolka silnika zapaliła się kilka dni po tym, jak odebrałem samochód z nowym silnikiem i zespołem turbosprężarki. Zabrałem go z powrotem do dealera, który powiedział, że katalizator jest uszkodzony i jego wymiana kosztuje 2300 funtów. Uważają, że problem został spowodowany próbą uruchomienia samochodu z uszkodzonym paskiem rozrządu. Paliwo uszkodziło katalizator. Dobra wola Hondy nie obejmuje elementów układu wydechowego.
 
#28 ·
Cześć, mam Civic z 67 tablicą rejestracyjną, który przejechał dopiero około 23000 mil. Właśnie oddałem go na przegląd i MOT i zostałem ostrzeżony, że w przyszłym roku będę miał rachunek na 1600 funtów oprócz serwisu, aby wymienić pasek rozrządu. Szukając w Internecie, widzę kilka miejsc, które mówią, że pasek powinien wytrzymać cały okres eksploatacji silnika. Czy jestem oszukiwany? Jeśli naprawdę trzeba to zrobić, czy lepiej zaufać głównemu dealerowi, czy znaleźć coś za mniej niż 1600 funtów? Z góry dziękuję za wszelkie rady. Si
Cześć Si, miałem ten sam problem. Oddałem swój samochód do serwisu i zapaliły się wszystkie kontrolki ostrzegawcze. Warsztat, do którego go zabrałem, po tygodniu prób znalezienia problemu, ostatecznie dowiedział się z wewnętrznego biuletynu Hondy, że istnieje problem z wadą konstrukcyjną paska mokrego. Gdy olej smaruje pasek, pasek zaczyna się rozpadać, a kawałki plastiku trafiają do silnika. Warsztat szukał tego w misce olejowej. Była pełna cząstek gumy. Warsztat powiedział mi, żebym zabrał go do Hondy, która rozwiąże ten problem. Wziąłem go i miałem pełną wymianę silnika, a także zamontowano nowy układ klimatyzacji i nic mnie to nie kosztowało. Powiedziano mi, że tylko niektóre Hondy mają ten problem i będą musiały sprawdzić numer podwozia samochodu, ale sugeruję, żebyś ugryzł się w język i zabrał go do Hondy na diagnostykę. Gdybym zabrał swój samochód do gównianego warsztatu, wymieniliby pasek rozrządu, ale problem by się utrzymywał! Na szczęście znalazłem genialnego mechanika, który przeprowadził dokładne dochodzenie, a Honda rozwiązała problem. Jestem 4 miesiące po nowym silniku, ale to samo dzieje się znowu. Ostatecznie Honda będzie musiała przyznać się i wydać wezwanie do naprawy tego problemu.
Kontrolka ostrzegawcza silnika zapaliła się kilka dni po tym, jak odebrałem samochód z nowym silnikiem i zespołem turbosprężarki. Zabrałem go z powrotem do dealera, który powiedział, że katalizator jest uszkodzony i jego wymiana kosztuje 2300 funtów. Uważają, że problem został spowodowany przez próbę uruchomienia samochodu z uszkodzonym paskiem rozrządu. Paliwo uszkodziło katalizator. Dobra wola Hondy nie obejmuje elementów układu wydechowego
 
#27 ·
Jeśli zmieniasz pasek, upewnij się, że dealer zdejmuje miskę olejową i czyści pompę oleju i sitko, ponieważ z czasem pasek z tkaniny zużywa się, a fragmenty paska blokują zarówno pompę oleju, jak i sitko, pozbawiając silnik oleju i powodując poważne problemy. Przyglądałem się Hondzie Civic 1.0 litra, ale już więcej nie, nie dotknąłbym jej nawet przedłużonym drążkiem.
 
#31 ·
Zatwierdzone części samochodowe | Naprawy w stałej cenie | Honda UK To wskazuje, że wymiana paska kosztuje 1195 funtów. Jakie inne koszty podnoszą go do ponad 1600 funtów? Jest mi tak smutno to widzieć, moim ostatnim samochodem był bimmer i myślałem, że zaoszczędzę pieniądze z tą hondą, ma nawet więcej specyfikacji niż bimmer za połowę ceny! Nie chcę płacić 1195 funtów + cokolwiek innego.

Czy to coś, co robi się podczas serwisu?

Dzięki
(2018 SR 1L CVT)
 
#33 ·
Zatwierdzone części samochodowe | Naprawy w stałej cenie | Honda UK To wskazuje, że wymiana paska kosztuje 1195 funtów. Jakie inne koszty podnoszą go do ponad 1600 funtów? Jest mi tak smutno to widzieć, moim ostatnim samochodem był bimmer i myślałem, że zaoszczędzę pieniądze z tym hondą, ma nawet więcej specyfikacji niż bimmer za połowę ceny! Nie chcę płacić 1195 funtów + cokolwiek innego.

Czy to coś, co robi się podczas serwisu?

Dzięki
(2018 SR 1L CVT)
Czy znasz jakiś renomowany niezależny warsztat? Ja też miałem 1 litr, zanim wymieniłem SR cvt na prestiżowy cvt. Kiedy ich zapytałem, wycenili to na około 800 funtów, a powiem ci coś, w tym małym silniku trzeba będzie wymienić 2 paski, jeden to pasek napinacza, a drugi to pasek pompy oleju, który znajduje się tuż pod paskiem napinacza, Honda wymieni tylko pasek napinacza. „Silnik 3-cylindrowy ma w zasadzie ten sam układ co 1.0 eco boost.” Cytat od kierownika serwisu Hendy Honda Portsmouth.